Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2013, 14:39   #129
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Problemet er jo at det er som sædvanligt op til den enkelte sagsbehandler der sidder med sagen at vurderer..
Jeg havde en veninde som på kommunen fik afvide at første gang hun havde kysset med sin kæreste og de havde været sammen i 14 dage så skulle hun ringe til dem og melde sig fra sine enlige udbetalinger.. Øhh...
Ja hvor finder man en mand der er villig til at betale for de MEGET dyre institutions pladser i danmark samt spæde til husleje osv osv når man kun er kærester og ikke bor sammen? for tror sku gerne alle single mødre og fædre vil vide det så..
Men nej jeg syntes ikke den kvinde fik en retfærdig behandling, det er normalt at man låner sin bil ud til en som ingen har kæreste eller venner eller familie, Det er normalt at man spiser sammen nogle gange om ugen ISÆR når der er børn med i det, for skal det ende med man flytter sammen, så skal de da for faen have set gutten først??
Og ja man ender da med at sove sammen, men de må da lave klare regler så, evt give folk lov til en prøve periode hvor de siger det på kommunen også det næste halve år må ham fyren sku komme og sove og spise med så de kan se er det noget for os også kan de flytte sammen uden dårlig smag i munden og det er lovligt...
Var det mig i det program ville jeg klage og melde dem til politiet for at slæbe mig på nationalt tv med deres tvivlsomme og ubegrundede anklager...!!
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat