Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2012, 19:10   #29
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af flexjober Se meddelelser
Nu ved hverken du eller jeg om hvad der er rigtigt eller forkert selv ikke kommunerne ved det så lad lige være med at skrive hvad der er forkert

jeg har blot lagt mine tanker frem om hvordan det måske vil blive tolket

Hvor står det at man kan arbejde færre timer- mindre end man kan i et flex job og det uden at blive trukket i løn
Det hjælper ikke at komme med egne tolkninger og gætterier. Det bedre at henvise til loven, når man vil hjælpe en herinde istedet for at gøre det mere forvirret, end det er. Frigørelsesattest findes slet ikke i en fleksjob ordning. Hvis du mener det findes, så henvis gerne til en lov tak.

Jeg har ikke tænkt mig at finde loven lige nu på dagen i dag. Led selv efter det. Der findes endda tråde, om nogle der er kommet i fleksjob for færre timer. Ledighedsydelse kan blive trukket lidt fra i lønnen. Har selv indsat love om det i andre tråde her på k10.

Jeg har selv læst i den nye lov om fleksjob flere gange. Der er mange paragraffer som fortsat er gældende som før i andre love i forbindelse med fleksjob. Så det er derfor jeg udtaler mig om, at det ikke ser ud til, det område er ændret noget på.

Sidst redigeret af curls; 31-12-2012 kl. 19:13.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat