Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2012, 19:45   #13
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Selvfølgelig er mobning aldrig ok , men den er der allevejne alligevel og man kommer ingen vejne ved at sidde med den indstilling at det er ikke min skyld, jeg kan ikke, jeg vil ikke være med osv
Det eneste du får ud af det er mobning
Hvis ikke man vil deltage i gruppen af medarbejdere på ens arbejdsplads så har man selv meldt ud at de intet betyder for en og man ikke ønsker dem og dermed selv gjort sig til den mærkelige der ikke høre til.

Hej Mileo

Det har du ret i, det jeg prøver at skubbe til er at ved at være anderledes og ikke ville de andre så kommer man nemt til ikke at respektere og give plads for "de andre" og den kommer så igen som mobning

Der ville helt sikkert være meget mere respekt til de anderledes hvis de også viste at det kan være ok ikke at være anderledes

Jeg kan kun holde til 12 timer om ugen og kan ikke holde til firma fester, komsammener osv men selv om jeg på det punkt er anderledes så gemmer jeg mig ikke på min "pind" jeg siger hej, griner med dem, tager en ekstra kop kaffe med op spørger til hvordan de har det (er social) på den måde glider det hele

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mileo Se meddelelser
Hej flexjober



Så min egen holdning er, at vi....i alle forhold...skal behandle hinanden med respekt, også for hinandens forskelligheder... og ikke mindst omsorg...og så give plads til hinanden...vi er jo ikke ens, og kan ikke de samme ting...

Hverken fysisk eller psykisk....

Tak Web, har først lige set dit indlæg


/Mileo
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat