Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2012, 19:16   #160
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Jeg er nu nået så langt at jeg er faldet over en "Lille" ting....

En sociallæge har ud fra en speciallægeerklæring konkluderet at :

"Der er således tale om psykiske skånehensyn i forhold til struktur, forudsigelighed, faste rammer og velstruktureret arbejde".

Dette står INGEN steder antydet i speciallægeerklæringen.... og efter min egen opfattelse af mig selv er det ret forkert... det står jo som om jeg havde autistiske træk eller noget! (sådan opfatter jeg det).

Og med den måde som arbejdet foregår i min nuværende arbejdsprøvning, som jeg i øvrigt stortrives med, så er det ihvertfald forkert.

Jeg kan godt have lidt problemer med uforudsigelighed, men ikke på mit arbejde! Jeg har svært med at leve i det her kaos af "hvad skal der ske med mig jobmæssigt", men det har jo ikke noget med min hverdag på jobbet at gøre....

hvordan griber man lige den an?

Der må jo være noget der har fået hende til at skrive sådan, men hun kender mig ikke, og hun er den eneste fra hvem de ord er røget ud!

Min nye jobkonsulent sagde godt nok at det stod et sted og jeg kunne slet ikke genkende det! men nu ved jeg hvor han fik det fra. Dette har han også sagt i sin afsluttende konklusion, selvom jeg sagde til ham at jeg ikke så mig selv i det! Men hans svar var også at så kunne det være at jeg bare havde glemt at det var sådan men jeg mener... helt ærligt....

Gode råd ??
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat