Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2012, 19:46   #899
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
KLAGE OVER AT BYRETSDOMMER IKKE HENHOLDER SIG TIL, OG DØMMER EFTER SOCIALMINISTERIETS "RETNINGSLINJER" FOR LÆGEKONSULENTER!

Søborg d. 07.11.2012
Den Særlige Klageret
Prins Jørgens Gård 13
1216 København K. J.nr. KL XXXX XXXX

Modtaget Den Særlige Klagerets brev af 20. september 2012

Klage over en byretsafgørelse ved Retten i Glostrup v/Dommer René T. Olsen.

Dommer René T. Olsen har i sag nr. BS XXXX XXXX begået en kritisabel fejl i sin vurdering af sagsforløbet, og som følge heraf afsagt en forkert dom til sagsøgtes fordel!

Skal besvares!
Hvorfor har byretsdommeren ikke benyttet en gældende ”lovparagraf” i henhold til socialministeriet ”retningslinjer” (§ ?), der fritager lægekonsulenter for ansvar i modstrid til lægeloven og til, at jeg kan tabe en sag, hvor dommeren i redegørelsen for dommen klart redegør for alle de punkter der gør, at ”sagsøgte” er skyld i, at jeg som 100% invalid i forhold til arbejdsevne, mistede min hjælp i 3½ år, og dermed mistede jeg også mine genoptrænede kropsfunktioner efter min tilskadekomst?

Er afgørelsen på denne yderst kritisable, nedværdigende og dybt krænkende menneskerettighedsstridende domsafgørelse om en handicappet persons skæbne mon ikke den, at der ikke findes en folketingsvedtaget lovparagraf, der fritager lægekonsulenter for deres lægeansvar, når de benyttes i kommunerne?

FN’s Menneskerettighedskonvention godtager næppe, at lægekonsulenter i strid med lovgivning for lægers virke, modstridende kan bruges til at opnå besparelser i kommunerne, til skade for syge, arbejdsskadede, nedslidte og handicappede borgere!

http://www.benny-g.dk/Domstole.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat