Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2012, 10:50   #82
Ozelot
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2008
Lokation: Nyborg
Indlæg: 187
Styrke: 16
Ozelot er ny på vejen
Tror det kunne være interessant at lave et dokumentarprogram om "en dag på kommunen". Lidt ligesom klassikeren "Et glas vand til Johnny".
Og ja, når kameraet kører vil virkeligheden naturligvis være manipuleret en smule - det kan ikke undgås. Men alligevel tror jeg det ville give folk et nuanceret billede af hvordan borgerne og sb opfører sig i det daglige.

Husk, at i hver af de sager folk nævner herinde, der er der en anden side af historien. Selv de sager der følger loven til punkt og prikke, kan for nogen føles som justitsmord.
Som borger kan man altid klage over sb (en klage der vedrører driften). Den skal i så fald stiles til borgmesteren og vil ende som personalesag.
Samtidig, så findes der utallige brancher i DK hvor man ikke kan klage til andre end Ekstra Bladet. Inden for sociallovgivningen er der hele to ankeinstanser.

Mit indlæg giver nok modvind fra nogle kommune-kritikere, men er reelt blot et forsøg på at nuancere måden at se på tingene - ikke en tilkendegivelse af at ingen sb´ere laver fejl.
Ozelot er ikke logget ind   Besvar med citat