Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2012, 19:20   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg syntes at det er utroligt at regeringen med deres færdig behandling af reformen i december allerede kan effektuere den i januar!! Så kan man åbenbart godt "skynde" sig.

Nu følger jeg så heller ikke så meget med i det politiske som sådan, men hvordan kan man være 110% sikker på at reformen går igennem. Der skal jo bruges rigtigt mange penge på ressource forløb og dem der "pludselig" har ret til lidt dp.

Jeg har heller ikke fulgt med i trådene omkring det så det er nok lidt af en afhopper jeg skriver her.
Ja der er ikke meget man kan forberede sig på, når de behandler dem i december og forventer de træder i kraft 1. januar...

Der er nu heller ikke sket det store. Vi ved jo ingenting stadigvæk - og fortsat ikke hvordan tingene 100 % vil være, før de endelig bliver en realitet.

Der har været så mange, der har spurgt til "hvordan bliver reformen"... Ingen kan da svare 100 %... Og sker der noget endeligt, vil vi sikkert høre mere om det fra TV. Fleksjob-og førtidspensionsreform optager Danmark en hel del i forvejen, så jeg vil tro, vi alle nok skal få noget vide - i medierne.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat