Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2012, 18:46   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvad de kalder møderne ved jeg ikke...det er forskelligt fra kommune til kommune...

Du kan kun få et afslag i den sidste instans...altså det man i nogle kommuner kalder for pensionsnævnet...

De kan som skrevet flere gange i denne tråd ikke give afslag på at lade sagen overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...

Som skrevet flere gange i denne tråd...så skal din sag overgå i umiddelbar tilknytning til anmodningen....som der står i ankestyrelsen afgørelse...

At de trækker den...ja det er kommunen der bryder loven...og derfor man skal spamme dem efter en uge eller to...hvor man konstant skriver til dem om hvorfor sagen ikke er overgået som afgørelsen fra ankestyrelsen forskriver den skal gøre...og man husker selvfølgelig kvittering på alt man aflevere på kommunen...

Jeg tror måske også at det er en god ide at gøre som Vovse skriver....få lidt afstand fra sagen...og kun tage den frem når det er nødvendigt...

Jeg kan se at dine tanker flyver og du spørger ind til ting som der er svaret på...

Det eneste du skal gøre lige nu er...at få den ressourceprofil i orden...og få afleveret papirer som evt skal afleveres...

Når der så er gået lidt over en uge fra du har ansøgt om førtidspension...ja så kan du begynde at skrive til dem hvorfor din sag ikke er overgået...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat