Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2012, 05:07   #129
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
I dit indlæg...der findes sådan en rediger knap...den ser sådan her ud

Hvis du trykker på den...så kan du nøjes med at redigere dit indlæg i stedet for at bare lave nye indlæg lige efter hinanden...

Det giver mig en masse dobbeltarbejde når jeg ud over at svare dig også skal til at lægge alle de indlæg sammen...

Din sag

Jeg ved ikke hvad der står i din psyk journal...men hvis den nye diagnose står i den journal du har...ja så er det den du skal aflevere...

Men hvis du skal skrive en ny diagnose ind i ressourceprofilen og henvise til hvor den nye diagnose er dokumenteret...så er du nødt til at have et sted eller erklæring hvor den står....og er dokumenteret af en læge/psyk...da du ellers ikke har noget du kan henvise til...

Hvis kommunen ikke har noget liggende på denne diagnose...ja så bliver du nødt til at fremskaffe det....så du kan vedlægge det....inden eller samtidig med aflevering af profilen...

Husk bare at ALT hvad du aflevere på en kommune....der skal du have kvittering på hvad du aflevere...så du hele tiden kan dokumentere hvad du har gjort...

Mange gange er det nemmere at aflevere disse ting ved skranken da man nemmere kan få en kvittering....det er ikke alle sagsbehandlere man kan få til at give en kvittering...

Om du så har brug for mere tid...ja det ved du...og ikke jeg...
men har du brug for det...så gør som jeg forslog i mit forrige indlæg..

EDIT

Nej man beder ikke om mere tid i ressourceprofilen...

Det er en profil der skal beskrive dine ressourcer og/eller mangel på samme...

EDITEDIT

Ankestyrelsen har lavet en afgørelse der siger at en borger der søger en §17 på det foreliggende grundlag kan helt frem til partshøringen af ressourceprofilen selv aflevere papirer, lægeerklæringer osv..

Du får lige afgørelsen her så du har denne som dokumentation i tilfælde af at de ikke vil godtage den journal du vil aflevere...



Kilde: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-025-04.aspx

Lige til allersidst

Når jeg har svaret dig...så er det bedst at du laver et nyt indlæg....

Det er kun når der ikke er andre der har lavet et indlæg efter dit eget...at man kan redigere...

Som det er nu så har du lavet et citat af noget før jeg har skrevet det...hele 17 min før jeg har skrevet det....eller sådan ser det ihvertfald ud...

Håber du kan se forskellen...
Sorry, jeg er vist en kluddermikkel
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat