Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2012, 21:12   #209
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Jeg har idag, fået en kvittering på at min klage er modtaget og sendt videre til ham, som egentlig skal have klagerne - der er da ikke udpræget styr på tingene i kommunen

Og så har jeg snakket med min psykolog, som ikke helt forstår at jeg har fået den behandling, og heller ikke forstår, hvorfor de nægter at indhente status. Hun vil forsøge at hjælpe mig - bla. ved at skabe kontakt til en socialrådgiver, som de har tilknyttet samt evt at bringe min sag med på møde ved kommunen, næste gang der er møde (sikkert start dec). Hun kan godt forstå at jeg kæmper for at få min sag sendt til møde inden nytår.
Og så fik jeg hende spurgt, om hun mener min diagnose er konisk, og det mener hun - hvis jeg får det på papir (fx via en status) så kan de sgu ihvertfald godt pakke sammen omkring at jeg bare skal have rette behandling, for at blive rask nok til at kunne arb på alm vilkår.

men men men.. hvordan funger det lige - jeg har jo bedt om at få min sag afgjort på foreliggende grundlag (fleks) - hvordan med ressourceprofilen, kan den godt blive opdateret indtil sagen skal på møde? (for den halter jo gevaldigt) For jeg har bedt om aktindsigt i min journal ved psyk - som jeg sagde til hende, jeg er reelt ligeglad med hvad der står deri - men står der noget, som jeg kan bruge til min fordel i min sag, så har jeg ingen skrupler med at føre det i min ressourceprofil - men om der gør det, det ved jeg jo ikke pt.

Men, min såkaldte sagsbehandler har jo ikke reageret på at jeg vil søge om fleks - så hvad gør jeg nu?


- og de er 10 dage de har til at give mig min aktindsigt - de er udløbet idag - hvem hulan skal jeg klage til - samme person, som med den generelle sagsbehandling? For klage, det vil jeg - når de ikke giver mig fair behandling, så er jeg bestemt heller ikke large den anden vej

Sidst redigeret af Whattodo; 16-11-2012 kl. 21:15.
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat