Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2012, 22:14   #44
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
bare et eksempel ingen tvang

http://www.kk.dk/Nyheder/2010/Oktobe...ningTilKK.aspx

ligesom på mange områder eksistere der en masse skrøner, ligesom når nogle folk tror man bliver rig af at være på overførselsindkomst, men alt andet lige holder jeg også en pause fra denne debat :-)

og kan godt se nogle af de ting du påpeger men er ikke enig på alle områder f.eks når folk skriver igen rammer de lavtløngrupper, virker det som om det kun er os der har stået forskud med denne finanslov, og dette er ikke rigtigt, der er også andre der må holde for og bidrage til fjernelsen af disse afgifter. Derfor synes jeg den sociale balance ikke er helt væk her, som nogle andre giver udtryk for i forhold til denne finanslov.
Igen skal man passe på med at tolke sig til folks holdninger...

At folk siger at dette kommer til at ramme lavtlønsgrupper....er ikke det samme som at sige at det ikke kommer til at berøre andre...

Med hensyn til dit link...så ændre det ikke min opfattelse...

Kommunen dækker sig ind under at de ikke har ret til at oplyse priserne...

Jo jo det er helt frit hvor de kan handle....sålænge de bare overholder visse vejledninger....og samtidig fortæller de ikke hvad det er for vedledninger....

Man skal nok passe på med at komme helt op i skyerne over kommuner der udtaler sig om hvor gode kommunerne er...

Det ville være lidt det samme som hvis du spurgte mig om hvor god K10 er....

Tror nok selv du kan gætte dig til svaret....og det vil jo næppe være helt upartisk...

Helt i orden med pausen...der er heldigvis ikke deltager tvang herinde....benytter mig selv ofte af det...så vidt jeg nu kan med den rolle jeg har herinde...

@Halse...

Ja det er jo helt vildt at vi skal yde forholdsvist mere end store lande som tyskland, frankrig osv...

Jeg siger også nej tak til et sådan omdømme...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat