Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2012, 08:02   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er dette ikke for at rette på det der er skrevet....

Men som jeg læser det....så lyder det som om at det kun er det bedste at lave ressourceprofilen sammen....

Men man skal lige vide....at ressourceprofilen SKAL laves i et samarbejde med borgeren....

Selvfølgelig er det også bedst.....men det er et krav at den skal laves sammen med borgeren...

Så der er overhovedet ingen undskyldning for sagsbehandleren......for ikke at lave den sammen med borgeren som der står i loven den skal...
Jeg har 2 rp'er, en fra fleks-afgørelsen og en fra fp-afgørelsen, begge 2 er lavet af sb hvorpå jeg har fået dem til partshøring.
Den første var fuld af løgn (som et led i kommunal kassetænkning), den anden var næsten lige i øjet, jeg havde nogle enkelte rettelser/tilføjelser.

Hvis sb gør det ordentligt, så mener jeg det er ok, at sb laver den og sender den til partshøring hos borgeren.
Men det kræver selvfølgelig, at borgeren læser den grundigt igennem, og skriver evt. rettelser/tilføjelser.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat