Emner: Genoptræning
Se enkelt indlæg
Gammel 30-10-2012, 18:38   #4
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Op med humøret.
Der er jo altid mange synspunkter i sagerne og forskellige behovsanalyser.
Håber virkelig du kommer på benene igen på bedste måde.
Tak Stampe. Det var egentlig tiltænkt som svar på tråden, omkring genoptræning.

Ved ikke lige hvad du mener med behovsanalyser, hvis behov dækker vi der?
Synspunkter, ja, det er at thorakale prolapser er sjældne, og man meget sjældent operere. Og det får jeg ligesom ikke noget ud af.

På benene, det er jo det jeg har sværeste ved. Ved godt hvad du mener.. Og takker.
Det jo forbigående lammelser, nye smerter og symptomer som bekymre mig, og jeg har ingen læge jeg kan ringe til, ingen fys. man har tilknytning til. Ja og klagen, det kan jo tage lang tid..! Og der skal siges, jeg er udredet og det har jeg været i næsten 2 år. 5 prolapser, med tryk på både nerverødder og rygmarv, og nervebetændelse i både hænder og fødder, der ikke kendes årsagen til, da jeg ikke har b 12 vitamin mangel, er alkoholiker, har diabetes, så opgiver man bare, og siger det skal jeg leve med..!! Og ingen træning og ingen hjælp eller støtte efter operationen.
Så det er lidt frustrerende.

Mange hilsner
Nala

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hej nala....

Det er mig der har flyttet dit indlæg over til selvstændig tråd....dette er gjort for at holde den anden tråd "ren" så den kan bruges som henvisningstråd....

Er der mange alm indlæg i den...ja så besværliggøre det for folk at finde det de lige skal bruge...

Håber dette er forklaring nok...
Det er jeg meget ked af du gør. ! Og du gør det uden at fortælle mig det.!
Jeg ønsker at forklare at den lovgivning ikke virker, og selvom man råber op mv, så virker den stadigvæk ikke.

Så jeg fatter ikke du flytter det, det er jo en realitet. Tvivler på, at folk forstår meningen med det skrevne, du har flyttet mit indlæg, og også så taget meningen med det skrevne, er jeg bange for. !
nala er ikke logget ind   Besvar med citat