Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2012, 16:31   #9
Haltefanden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2012
Indlæg: 37
Styrke: 12
Haltefanden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Godt det fungerer for jer Ja åbne kort vil også være et must. Ligesom muligheden for at kunne trække sig tilbage. Det er også derfor jeg tænker på, at når jeg nu ved det. Så vil jeg satse på den med at bo hver for sig, i hvert fald i lang tid, hvis det skulle komme så langt.

Både for at have helt ro, til at komme ovenpå så hurtigt som muligt. Men egoistisk set, også for at være aben der holder sig for øjnene. For at undgå dårlig samvittighed.

På S.U. flyttede jeg med min sidste kæreste til en anden by et halvt års tid. Men trods det var meget anstrengt økonomisk, og jeg måtte tage S.U. lån, så beholdt jeg min gamle lejlighed. Det var måske også at vise min manglende tillid til at det ville gå, hvad det heller ikke gjorde. For jeg havde en mistanke der skulle vise sig senere at holde stik.

Men inden det, så var jeg simpelthen også nødt til at være hjemme ved mig selv, engang imellem. Jeg er glad for at jeg beholdt min lejlighed, på flere måder.
jeg tror det er vigtigt at turde faktisk. At turde tage springet og turde at blive såret. Jeg tror på at ved at beholde sin lejlighed når man flytter sammen så har man dødsdømt forholdet fra starten fordi man altid har i baghovedet at man har en flugtvej. Jeg plejede at have en flugtvej men det har jeg ikke i dette forhold og det har gjort at jeg kæmper mere helhjertet for at forholdet skal fungere.

Men jeg tænker at det er vigtigt man har et fristed - hvor man kan være alene. Derfor har jeg og kæresten en aftale om at når jeg går i soveværelset og lukker døren så vil jeg være alene. Eller hvis jeg beder ham tage hjem til en ven eller sin familie i en weekend så stiller han ingen spørgsmål. De der engle de findes sq.
Haltefanden er ikke logget ind   Besvar med citat