Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2012, 10:23   #15
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Vi har en skabsblå regering og derfor blå politik.

Jeg ved slet ikke hvad jeg mere skal mene, for jeg har været forsørget af min mand siden 2007, bare fordi vi har valgt at være en familie og elske hinanden.

Selfølgelig er det da skidt at regeringen nu er parat til at straffe ugifte samboende som de siden 1926 har straffet ægtefolk, men det mest groteske i alt dette virvar er vel egentligt at en skabsblå regering er ved magten, når nu det var en rød regering der blev valgt ind.

De gør vel egentligt bare loven fra 1926 komplet i stedet for at se på vores samfund og forstå at ikke alle der er på kontanthjælp, har valgt det og at ikke alle der er syge, selv har valgt det.

Jeg mener, at skal man gøre noget, så må det være at invitere Helle eller en af hendes kumpaner ud til en rigtig familie, så hun/De kan se hvordan hverdagen er ude i rigtige Danmark, hvor man ikke kan få dagpenge i 4 år, og børnene ikke får børnepension, og hvor man skal arbejde mere end 1 år for at få tilkendt en kæmpe ministerpension samt have en kæmpe løn som, i mit hoved, slet ikke modsvare det de i vikelighed laver.

De skal ud og se at det ikke nytter at bede alle os andre betale mere i afgifter og skatter, for der er ikke mere at betale med, for almindelige familier lever ikke af ministerløn.

Og skal vi gøre noget er det vel at bede regeringen stå ved at være rød i stedet for at sraffe alle sine vælgere.

Bare man kunne vælte regeringen.

Bare min mening.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat