Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2012, 17:33   #892
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Folketingets Socialudvalg Søborg d. 18.10.2012


Spørgsmål til Socialminister Karen Hækkerup

Kære Socialminister

Hvorfor ønsker ministeren ikke at efterkomme min tilsendte ”invitation” til sammen med Gladsaxes borgmester at møde op hos mig, og redegøre overfor min familie, hvorfor mit liv skulle slås til ruiner, ved brug af usandheder, og tilsidesættelse af ”retningslinjer”?

Gladsaxe Kommunes sagsbehandler løj om mit funktionsniveau overfor lægekonsulenten, der brugte hendes ”ukorrekte” oplysninger om, at jeg ”selv” cyklede over lange stræk!

Sagsbehandleren ”glemte” at fortælle, at jeg kun kunne ”betjene” en cykel når jeg havde en hjælper til at give mig cykeltøj, hjelm, cykelsko på, hjalp mig på og af cyklen, og cyklede ved siden af!

Sagsbehandleren ”glemte” at fortælle lægekonsulenten, at jeg ikke havde en brugbar håndfunktion til at udføre de mest almindelige personlige fornødenheder i dagligdagen, og at det var grunden til, at jeg var totalt afhængig af konstant hjælp som oplyst til lægekonsulenten af min egen læge!


· Lægekonsulenten valgte i strid med socialministeriets ”RETNINGSLINJER”, at udelade, følge, oversætte, og henholde sig til min egen læges ”statusoplysninger” om konstant hjælpebehov!

· Lægekonsulenten valgte i stedet, ikke lægefagligt, og i strid med socialministeriets ”RETNINGSLINJER” for lægekonsulenter, at bruge sagsbehandlerens ”ukorrekte” oplysninger til ham, der lægefagligt skarpt strider mod hvad en person med mit handicap er i stand til egenhændigt selv, at udføre!

Spørgsmål om ministeransvar?

1. Jeg vil gerne have svar på om socialministeren synes det er i orden, at kommunen og lægekonsulenten tilsidesætter ministeriets ”RETNINGSLINJER”, til stor fysisk og psykisk skade for mit helbred?

2. Jeg vil gerne have svar på hvorfor socialministeren undlader, at kritisere Gladsaxe Kommune, og hvorfor ministeren ikke af kommunen kræver lægelov og retningslinjer overholdt af lægekonsulenten, som oversætter af læge- og speciallægeerklæringer!


Venlig hilsen

Benny Gerhard


_____________________

Folketingets Socialudvalg Søborg d. 19.10.2012

Redegørelse for Socialminister Karen Hækkerup

Kære Socialminister

Du er som nuværende socialminister skyld i at mit liv, nu synger på sidste vers!

Jeg har ikke længere et værdigt liv, da jeg er tilbage i ”Respiratoren”!

På grund af en virus på min PC, sad jeg en hel eftermiddag, og mere end en formiddag uden at kunne komme på nettet, inden min PC var blevet renset hos reparatøren.

Da lærte jeg, at computeren er i dag blevet til min ”Respirator” forstået på den måde, at det er den der dagligt holder mig i live.
Det eneste fysiske jeg i dag kan udrette er at skrive på computer og se TV, og det er altså ikke det ”gode” liv jeg havde tilegnet mig som handicappet, inden min hjælp uretmæssigt blev fjernet i 2001, ved Gladsaxe Kommunes grove misbrug af sin lægekonsulent.

Så jeg må beklageligvis men også nødvendigvis, meddele socialministeren, at jeg ser mig nødsaget til at slukke for den nuværende ”Respirator” den 1. november 2012.

Flere socialministre har siden overgrebet mod min person i 2001 ikke ønsket, at gribe ind overfor Gladsaxe Kommunes uretfærdige omgang med kommunens og deres lægekonsulents problem med overholdelse af ”retningslinjer” som oversættere.

PS: Socialministeren får så her den sidste chance for at påtage sig skylden, for manglende indgreb overfor Gladsaxe Kommune, og til at udrede en erstatning fra stat og kommune! Gladsaxe Kommune sparede 2.141.064,85 kr. på at ødelægge mit liv.

Resume af mit liv: http://www.benny-g.dk/historie.htm

Kopi: European Court of Human Rights
Council of Europe
F-67075 Strasbourg-Cedex
France

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat