Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-10-2012, 08:30   #560
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Køber i også jeres baser hos pink mule, eller har i fundet andre og bedre sites til den slags??

Hvordan mon man nedjustere sine væsker - bruger i en beregner til alt sådan noget?

Jeg synes VIRKELIG det lyder spændende og mit nytårsforsæt er at blive selvblander - og ja, jeg kan godt forestille mig at der kommer en hel mængde fejlblandinger i starten - og måske når man skal kaste sig ud i noget nyt.

Det er bare lidt irriterende, at jeg hele tiden - og igen, skal købe væsker. Det havde sgu været rart at man selv lige kan blande efter behov, og så måske kun købe de væsker man ikke selv lige kan overskue at blande.

Men ellers, var jeg altså heldig med de væsker jeg fik købt denne gang (det er ikke altid!), der var faktisk ''kun'' 3 svipsere ud af 12 væsker. Svipserne var frugten Litchi, vindruer og Pina Colada - føøjjjj for dén lede!!!
De overraskende gode var Tobak, Golden virginia, virginia, silk cut og RY4.
Og på frugtsiden er jeg pænt begejstret for kirsebær, hindbær og tuttifruttien. Resten kan dampes, men er ikke gengangere.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat