Emner: Ang praktik
Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2012, 00:04   #6
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg tror det er forskelligt fra sag til sag/kommune til kommune.

I min næstsidste arb.prøvning skulle jeg kun ringe til det Revasted, som jeg var i arb.prøvning på.

I min sidste arb.prøvning (som var en praktik) skulle jeg ringe til praktikstedet og til min konsulent.

Måske har du ret i at det er forskelligt fra sag til sag / kommune til kommune.

Men regler bliver ændret hele tiden, man bliver kontrolleret i hoved og r..

I min første arb. prøvning, skulle man ved sygdom kun ringe til afprøvningssted. Men i midt i mit forløb blev den regel ændret til, at alle nu skulle ringe til 2 steder dvs. også til caalcenter.

Jeg erfarede ved den arb. prøvning, at de spurgte ind til hvad man fejlede, om det havede forbindelse til den sygdom man havede da man blev henvist, el. om sygdom skyldtes noget andet osv.

Er lige blevet færdig med ny arb. prøvning - praktik. Der fik jeg besked på, at reglerne var blevet lavet om, ved sygdoms fravær skulle man ringe til de 3 steder jeg har nævnt.

Tænkte - hvis man skal ringe 3 steder, og de alle skal ha forklaring på sygefravær, det orker man da ik hvis man er syg, og det bliver dyrt, hvis man kun har mob. tlf.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tror mere Web mener, det er ''lettere at ringe og melde sig syg'' end bare at møde op i arbejdsprøvningen......
Det tror jeg også, men måske ved han ikke at regler er lavet om til, at man nu skal ringe til 3 steder på hver sygedag man har.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat