Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2012, 00:27   #1
Peer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Indlæg: 6
Styrke: 0
Peer er ny på vejen
Hej.

Gennem de sidste 6 år har der været forskellige tiltag for at få mig tilbage på arbejdsmarkedet. For 7 måneder siden begyndte jeg at blive afklaret i forhold til antal timer. Jeg har afsluttet første praktiksted i fredags, da kommunen og jeg ikke mener der giverf mening at være der mere. De kan ikke få flere timer ud af mig. Jeg er der 3 timer om dagen, 5 dage om ugen. Mandag skal jeg starte nyt sted, samme timer.....

Jeg har gennemgået 2 psykiatriske speciallægeerklæringer og flere udtalelser fra psykologer og læger. Den nyeste fra min nuværende psykolog er under udarbejdelse. Min undren går på det stykke papir min sagsbehandler sendte til min psykolog. Det bliver blandt andet skrevet : Desværre lykkedes det ikke Peer at være på arbejde de 4 timer dagligt, som der arbejdes på for at praktikken kan bruges som arbejdsprøvning ifht evt afklaring om flexjob.

Jeg fik fat i min sagsbehandler og spurgte hvad denne sætning helt præcist betød. Hun sagde at jeg var nødsaget til at gå op i tid, ellers kunne jeg ikke blive vurderet. Hvad så hvis jeg ikke er i stand til at arbejde mere end 3 timer dagligt, hvad så ? Hendes svar: "Øhh, ja. Så må vi jo se tiden an." Hun ville gerne se udtalelsen fra psykologen inden hun kommer med yderligere tiltag.


Mit spørgsmål: Hvilke regler gælder i dag ? Er det stadig 1/3 og 1/2 godtgørelse i løn ? Eller er det time for time ?

Kan de trække tiden i evigheder grundet mit lave timeantal ?

Jeg er fyldt 30 i år.

Kommer der en ny flexjob reform 1. januar 2013, eller er det kun måske ?? I så fald hvis der kommer en, bliver det vel formentlig lettere for dem med få timer at få tildelt et flexjob ?
Peer er ikke logget ind   Besvar med citat