Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2012, 17:17   #1
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Hvad er min rettigheder

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig herinde med nogle vigtige spørgsmål fra mig!


Jeg skal i morgen begynde i en virksomhedspraktik (hvor jeg allerede har fået at vide, der ikke er noget arbejde til mig, når den er slut), så den virker lidt overflødig, men man vil selvfølgelig altid gøre sit det bedste.... Men jeg leder selvfølgelig stadig selv efter et rigtigt fleksjob og jeg har nu talt med en virksomhed, der gerne vil jeg kommer ud og snakker med dem i morgen mandag imellem kl. 9.00 og 10.30!

Er der nogen som helst som ved, om jeg har "ret til det", altså kan jeg i morgen ringen til jobcenteret og sige, at jeg skal ud og snakke om et fleksjob ude ved den virksomhed, eller må jeg ikke det, når de har sendt mig i en virksomhedspraktik?

Dernæst er der nogen som helst, der ved hvilken løn man kan få, hvis man får arbejde som chauffør (madudbringelse)?

Samt får man suppleret op til 37 timer, når jobbet kun er på 15 timer, altså så man får "fuld månedsløn", selvom jobbet er på deltid det jeg har søgt?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat