Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2012, 16:34   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
ja man kan godt anke rejsning af § 18 ansøgning og søge en §17
men du vil få afslag på en §17 når de ikke vil rejse en en §18
Dette kan man altså ikke sige så skråsikkert som du gør.....for det passer ikke....

Det kommer helt an på hvordan de har kørt din sag og hvad de har lagt vægt på...

I mit eget tilfælde....der ville de heller ikke lade min sag overgå efter paragraf 18....

Jeg søgte derfor en paragraf 17 på det foreliggende grundlag.....og jeg fik derefter tilkendt pension....

Så man skal ikke være så skråsikker at man helt kan afvise det...

Hvis man selv mener man er berettiget til en pension....ja så skal man selvfølgelig søge at få et svar på det...

Det at de ikke vil lade en sag overgå efter paragraf 18....det er ikke det samme som at de siger du ikke er berettiget til en pension....

De har nemlig ikke taget stilling til om du faktisk er berettiget til en pension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat