Emner: kommunen
Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2012, 22:12   #9
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
hej igen

Føler lidt af det var et angreb du kom med, som du skriver du kender ikke min situation helt, så spørg gerne indtil det og kom med konstruktiv forslag jeg vil kunne holde til, for selv virksomheds konsulenten kan næsten ikke finde nogen steder.

Det er en svær balance, jeg vil gerne arbejde, det må I ikke misforstå, men på nuværende tidspunkt er jeg ikke noget for min familie eller mig selv.

Min diagnose er tinnitus, lydfølsomhed, arvæv på øret, og jeg er en af dem der får ondt i skulder/nakke og hovedpine pga. tinnitus. Mit øre er kulde/varme følsomt.

Mine smerter/symptomer er uforsigelige, men dog er de aktivitets bestemt. Der er ikke et mønster i hvornår jeg har får ondt pga. smerter/symptomer til at jeg kan sige at de dage vil jeg kunne arbejde.

Kommunen har fået lavet en neuro psykologisk rapport, hvor der står at det er svært for mig at holde til bare 2-3 timer med massiv indstats og hjælp.

I min 1 virksomhedspraktik havde jeg i snit 10 timer, nu har jeg i snit 10 timer og jeg er næsten ingenting for min familie eller mig selv.

Når jeg har været afsted skal jeg hjem og sove og laver jeg bare lidt i løbet af eftermiddagen skal jeg hvile igen igen, er en af dem der bliver hurtigt udtrættet af min tinnitus.

Min virksomhedspraktik opfylder alle de skånehensyn jeg har.
og jeg har indtil 31/10 til at se om jeg kan komme op på 14 timer i snit.

Tænker at sagsbehandler ikke tager højde for at jeg skal kunne være noget for mig selv eller andre, synes kun hun ser på det arbejdsmæssige.

Kommunene er blevet opfordret til at allerede nu at begynde at tilpasse sig de nye regler, det sker med beskæftigelse ministreriet accept. (citat bent bøgsted DF)

Mine bekymringer er hvor jeg finder et sted der kan give mig de skåne hensyn jeg har behov for, for de er godt nok specielle...og jeg samtidig kan være noget for familien og mig selv.

Pension er ikke helt sagen, min mand har det, så jeg kender bagsiden.

I min situation har jeg behov for at kaste alle bolde op.

Jeg vil kunne holde til at arbejde med en pension, gerne frivilligheds arbejde, for der er ikke mange steder der vil/kan ansætte mig med de skåne hensyn jeg har, eller jeg vil få et fleks med de timer jeg realitisk kan (tænker måske selv 7-7 1/2 time, tiden må vise det), på den måde vil jeg kunne være noget for mig selv og min famlie.

hilsen nielsen69
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat