Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2008, 08:15   #8
jane
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: rudersdal
Alder: 59
Indlæg: 51
Styrke: 17
jane er ny på vejen
Hej helenekr
Måske - jeg sagde det til hende, om der var mulighed for at komme hos ham jeg sidst havde være hos.
Hun sagde at det ikke var alle der lavet en speciallægeerklæring - men at hun ville tag det med i sine overvejelser.
Jeg må nok indrømme at jeg er blevet utrolig nervøs efter den telefonsamtale igår- og er bange for hvad der nu kan ske. Bla. forde hun sagde at kommunen gerne ville have den erklæring hvor den skulle dokumenter at jeg ikke kunne komme i arb.prøvning pga. angsten.
Jeg vil indrømme at jeg har fået mere kontrol over min angst siden jul - men er faktisk nervøs for at alt dette her kan sende mig flere skridt tilbage.
Vil faktisk gerne have et arbejde og har svært ved at se mig selv som førtidspensionist resten af mit liv. Men jeg har altså brug for en time out, hvor jeg for noget mere styr på angste og på min leddegigt og min økonomi.
Den s...... angst har efterhånde ødelagt så meget af mit liv - og jeg syntes ikke at jeg kan blive ved med at kæmpe, man har også brug for at solen skinner lidt på en!
Hvis man kunne sige det højt -ja så billedet sådanne ud: fik en pension - fik hjælp til angsten - og styr på økonomien - og så søgen et job og få stillet min pension i beror. Men det er kun en drøm - og den bliver jo nok ikke til virklighed. hilsen jane
jane er ikke logget ind   Besvar med citat