Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2008, 00:45   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kære Jane, kan du ikke selv vælge din psykiater (evt ham du har været hos før)?
Min sagsbehandler ville finde en og sende mig op til ham, men dér stillede jeg mig altså på bagbenene og forlangte at jeg fik lavet speciallægeerklæringen hos min egen psykiater selvom jeg ikke havde set han i to år. Den godtog hun Gudskelov - jeg vil helst IKKE have noget der er af kommunen anvist og grunden er simpelthen, at jeg ikke STOLER på kommunen og véd at de bruger ''deres egne'' læger/speciallæger til at lave disse vurderinger som ikke altid giver et billede af det man fejler, men mere et billede at dét kommunen gerne vil høre.

Jeg har iøvrigt ikke hørt en lyd fra min psykiater endnu - og jeg er helt svedt af nervøsitet og frustrationer over ventetiden.

Min læge fortalte mig, beroligende, at det Ca tager en time at lave speciallægeerklæringen og at der er en masse spørgsmål der skal svares på - sådan lidt i stil med en ressourceprofil, hvor man sammen gennemgår hvornår lidelserne startede, hvordan man oplevede dem, hvor slemt det var, om man fik medicin, hvordan det gik i skolen, på uddannelsen, i de jobs man har haft osv osv osv. Jeg har fået lovning på at overleve uden méen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat