Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2012, 07:28   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mettekorn Se meddelelser
Nu ligger landet også sådan, at de på REVA har taget fusen på mig en gang og skrevet forkerte oplysninger i mine papirer som de nægtede mig at se.
Især på denne baggrund anser jeg det for vigtigt, at du også beder om aktindsigt i de papirer, som REVA er i besiddelse af.

Derudover er det vigtigt, at hver gang du afleverer noget på kommunen, så skal du bede om en kvittering på, at det er modtaget.
Ting har det med at forsvinde.

For ca. 5 år siden var jeg i arb.prøvning på et REVA-sted, i starten blev jeg behandlet så super-fint, men pludselig vendte bøtten og jeg blev behandlet som om, at jeg var totalt og aldeles fuld af løgn.

Ca. 1 år senere beder jeg, for første gang, om aktindsigt og kan se, at på det visitations-papir, som sb havde sendt til REVA havde hun sat kryds ved "ingen somatiske forhold".

Dette til trods for flere speciallægeerklæringer, som beskriver den samme reelle ryglidelse.

Hvis det havde været en fejl burde værkstedslederen have reageret da denne så min seneste speciallægeerklæring, men det gjorde hun ikke, derfor må jeg konkludere, at der har været tale om rævekage-bagning i kassetænkningens navn.

Da jeg, i samme aktindsigt, kunne se, at en tidligere sb havde fejlciteret en speciallæge forstod jeg bedre, at konsulenten hos den Anden Aktør jeg på det tidspunkt var hos, havde løftet øjenbrynene da jeg fortalte hvornår mine rygproblemer var begyndt.

Sb'en havde skrevet "mere end 10 års varende rygsmerter", men speciallægen havde skrevet "ca. 10 års varende rygsmerter".

En lille fejl, som kan få nogen til, at sætte spørgsmålstegn ved borgerens troværdighed.

Så jo, det er vigtigt, at få aktindsigt i alt hvad kommunen og evt. samarbejdspartnere har om dig.

I aktindsigten bør du bl.a. tjekke, om alle relevante lægepapirer findes i din sag og om div. skrivelser til andre instanser er korrekte.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat