Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2012, 23:58   #42
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Hvor er det uværdigt - at fordi vi er arbejdsløse skal vi bevæge os ned på et plan der handler om Robert ( mange år på universitetet, manden med philosofiske udtalelser ) utallige misbrugte år på universitetet . som vi har været medbetalere af , og for vores penge da vi var i arbejde , betalte til, så at han idag kan være så interessant , at han har hele medieverdenens opmærksomhed .
Hvad faen blev der af alle andre ledige , deres økonomi da der ingen anden udvej var tilbage end kontanthjælpen og kampen for overlevelse i systemet - på trods af systemets hjælp til at skaffe folk i arbejde - God dag man økseskaft efter min opfattelse er systemet med behandlingen af arbejdsledige borgere dømt totalt fallit - Som Marianne Jelved siger - vi gentager politikken fra 90ernes store arbejdsledighed , det var en stor succes. ( Jeg var en del af del af den - og har stadig følgevirkningerne)

Føj for ***** troede aldrig at den nedtur skulle gentages som en succes. Og hænger i suppedasen stadigvæk - dog kun et år tilbage til fratræden til folkepensionen som stadig, aktiv, job søgende fleksjobber over 60,5 nemlig fyldt 64 med 15 timers erhvervsevne dømt kontanthjælp på grund af 60,5 års reglen , og stadig skal jeg på grund af ny ledighed som staten siger søge aktivt job . det er sådan at systemet nu har bestemt at de på trods af alder stadig vil hælde en formue i til anden aktør fordi lederen af jobcentret syntes det handler om at jeg kan komme i arbejde i et år inden folkepensionen inden nov. 2013 / stadig være et aktiv motiveret medlem af de jobsøgenendes skare ( dog forstår hun ikke at jeg er agresiv- kalder hun mig ved vort første møde om min ledighed som næsten 64 årig - haha udadreagerende ,) jobsøgende fleksjobber med en arbejdsevne på 15 timer ugentligt .

Føj for en klam skid siger jeg bare - jeg har fået nok Good luck - ( JEG SIGER STAKKELS FIRMA - JEG HAR HÅRD HUD PÅ KNOERNE - aggressiv kalder min nye jobkonsulent mig - ( helt ny På området) I JOBCENTRET DER SKAL VÆRE medvirkende TIL AT SKAFFE MIG ET JOB HER PÅ FALDEREBET- inden jeg kan trække mig tilbage og sige endelig - Jeg går nu til de evige hvilemarkeder . Kald det optimisme fra sytemets side -gud våger over land og by - hvor herre hjælpe mig ?

Sidst redigeret af maruus; 10-09-2012 kl. 01:05.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat