Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2012, 21:37   #41
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Men alm mennesker har ikke det indblik i kontanthjælpen og hvordan den adm ude i kommunerne..
Det var nu heller ikke almindelige mennesker jeg havde i tankerne, men nærmere div. politikere, som nu mener, at reglerne skal strammes p.g.a. at sådan en båtnakke fremturer med sine løgnagtige påstande, og så div. journalister, som tilsyneladende ytrer sig om ting de ikke aner en hujende fis om.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...holde ham på kontanthjælp, mener du, Vovse! DET kan du meget tænkeligt have ret i.
Ja, det mener jeg!

Kender du til andre muligheder for, at et menneske kan være på kontanthjælp i 11 år, uden at dette menneske mødes med nogle krav?

Jeg selv var på kh i ca. 13 år, og til trods for rigelig dokumentation for mine helbredsproblemer blev jeg mødet med krav af både den ene og den anden slags.

Så jeg mener, at hvis en borger har været totalt fredet på kh i 11 år, så må denne borger have så seriøse helbredsproblemer, at denne må være berettiget til en fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat