Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2012, 14:36   #9
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mr x Se meddelelser
Der er trakisk komisk, at surfer jeg på microovn hjemmesider, så er reklamer på den blå avis "pludselig" tilbud på microovne

Google lever af reklamer, så hvis jeg skifter til Google Crome fra internet explorer, høster Google Chrome så ikke alt hvad der indtastes i browser?

Nu er det endnu ukendt/"nyt land" for mig at skifte til anden browser.

Hvis jeg skifter til Google Chrome, hvordan så med sikkerheden på ens PC?

Der må jo kommer flere døre en hacker kan komme ind af, hvis man har 2-3 forskellige browsere, eller er jeg forkert på den?

Hvad med min Avast anti-virus og SuperAntiSpyWare programmer. Virker de stadig i en ny browser og er effektive til at holde det onde ude?

Mvh Mr X
Det har ikke rigtig noget at sige for sikkerheden. Din anti-virus vil måske hente en plug-in til den nye browser men ellers fungere som den plejer.
Du skal bare hente og installere en ny browser hvis du vil have en ny. Resten klare den selv.

Ved at vælge en ny browser sender du heller ikke flere oplysninger ud end du gøre allerede nu. Alt hvad man bruger internettet til bliver allerede registreret. Heldigvis er der ret stramme regler for hvordan de må bruge oplysningerne.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat