Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2012, 12:06   #5
Kid2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
Kid2 er ny på vejen
Hej Florken.

Da jeg blev sygemeldt på grund af en arbejdsskade, kom jeg på et "kursus" og der sad jeg selv ved en computer og udfyldte ressourceprofilen, og bagefter var der en "lærer" som skulle godkende den. Det er det eneste jeg har set til min ressourceprofil.

Hvorfor står jeg til at miste mine sygedagpenge?

Blev som sagt sygemeldt i 2009 p.g.a arbejdsskade (knæ), opereret 2 gange i 2009, uden held, så er idag efter at have været på smerteklinik erklæret kronisk smertepatient.
Er siden 2009 blevet arbejdsprøvet, og bevilget revalidering selvom jeg aldrig er blevet arbejdsprøvet fuld tid til, så fik jeg alligevel revalideringen, hvilket nok er forkert fra kommunens side.
I 2010 begyndte jeg at få problemer med mine hofter p.g.a min ændrede gang. I starten af 2011, er jeg så uheldig at falde p.g.a sne/is. Lander på min højre arm og slår min nakke. Dette gør at jeg har nedsat kraft i min arm samt nakkesmerter. September 2011 skulle jeg så begynde på ny udd. men efter lidt over en måned på fuld tid, må jeg give op da jeg har så mange smerter i mit knæ og hofte, samt problemer med min arm/nakke.
Jeg siger det til min sagsbehandler og hun bliver vildt sur over jeg må give op, men jeg kan jo ikke trylle mig rask.
Derfor kommer jeg i december 2011 igen på sygedagpenge. Og fra den måned til nu har jeg været til et hav af undersøgelser. Min nye sagsbehandler jeg fik har ikke troet en disse på mig, og har været med til at mistænkliggøre mig, og hun har hele tiden sagt at jeg skal tilbage på ordinær arbejdsmarked på fuld tid, selvom jeg tidligere ikke har kunnet klare arbejdsprøving/revalidering. og nu 9 månder senere er jeg færdig undersøgt.
Skal have opereret begge mine hofter over 2 gange. Skal have skiftet 2 diskus i min nakke. Det var min sb ikke så glad for at høre for det viser jo at jeg hele tiden har haft ret i at der var noget galt.
Så i og med at jeg nu skal opereres 3 gange samt genoptrænes siger min sb at jeg nok helt sikkert vil miste sygedagpengene første januar.
Mega ærgeligt at man bruger 9 måneder på at blive undersøgt, scannet osv osv, med ventetider på alt, og så er der 3 måneder tilbage til at nå alt andet i. Det kan jo ikke lade sig gøre, så jeg er i fuld gang med at få hjælp hist og her, både på k10 og advokat osv osv for at undersøge om de må stoppe mine sygedagpenge.
Min arbejdsskade sag er heller ikke afgjort endnu. Har fået sat mén grad på dengang og et midlertidtigt erhvervsevnetab, men har bedt om at min mén grad bliver sat op da jeg har fået følgeskade i mine hofter. Denne sag ligger nu i Ankestyrelsen. Der er stadig kun sat et midlertidigt erhvervsevnetab da jeg jo ikke er afklaret endnu.

Pyh, en lang smøre, håber du/I kan forstå sammenhængen.

Hilsen

Kid2
Kid2 er ikke logget ind   Besvar med citat