Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2012, 09:47   #5
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 15
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Hvis man nu gerne vil have nogle cookies og egentlig bare helst vil undgå at kigge på reklamerne, så er der også andre muligheder (der er flere, men de kan hurtigt blive lidt tekniske, så jeg holder mig til en simpel løsning her).
1) Lad være med, at bruge Internet Explorer. Det er bare et generelt godt råd.
2) Brug Google Chrome eller Mozilla Firefox som browser.
3) Installer en tilføjelse til disse browsere, som hedder AdBlock. Her er linket til Google Chrome udgaven og den . Og vupti, reklamerne er fjernet fra de sider du besøger (hvilket også ofte gør mange sider meget mere overskuelige og ikke-forstyrrende, når alle de blinkende reklamer ikke er synlige).
Der er trakisk komisk, at surfer jeg på microovn hjemmesider, så er reklamer på den blå avis "pludselig" tilbud på microovne

Google lever af reklamer, så hvis jeg skifter til Google Crome fra internet explorer, høster Google Chrome så ikke alt hvad der indtastes i browser?

Nu er det endnu ukendt/"nyt land" for mig at skifte til anden browser.

Hvis jeg skifter til Google Chrome, hvordan så med sikkerheden på ens PC?

Der må jo kommer flere døre en hacker kan komme ind af, hvis man har 2-3 forskellige browsere, eller er jeg forkert på den?

Hvad med min Avast anti-virus og SuperAntiSpyWare programmer. Virker de stadig i en ny browser og er effektive til at holde det onde ude?

Mvh Mr X
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat