Se enkelt indlæg
Gammel 28-08-2012, 08:44   #77
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Så er sagen afleveret til kommunen, nu kan jeg så vente på afgørelse, sammen med jer andre.

Jeg har ligeledes været hos min psykiater, han fordobblede lige min medicin, da jeg jo er flyttet for mig selv og ikke kan falde i søvn her alene.

Overvejer om en hund kunne hjælpe mig af med "utrygheden"?

Jeg lover at skrive her som det første når der kommer svar
Helt enig med det de andre har skrevet. Jeg havde det selv på samme måde om det med, at anskaffe en hund kunne hjælpe lidt på det depressive og så. Nu har jeg så en "til låns" det halve af dagen. I starten gav det en del angst anfald og jeg bakkede ud et par gange, nu kører det bedre, men jeg vil ikke anbefale andre psykisk sårbare som sådan at få en hund og jeg skal ikke selv have en fuld tid da jeg ikke magter dette.

En kat er noget nemmere hvis det endelig skal være, men pas på med at sætte noget nyt i dit liv igang på nuværende tidspunkt, der er allerede godt gang i det hele. Forandringer fylder og din sag fylder for dig meget mere end du aner, psykisk. Ofte tror vi, at der er nyt der kan hjælpe, en hund, en kat eller en fugl måske, men vi skal passe på for de mindste ændringer kan vælte hele kort huset uden, at vi overhovedet tænker over det.

Held og lykke med sagen og ja som web skriver så har kommunen nu max 4 uger til at svare på din klage, husk at holde øje hermed hvis de trækker den for det må de ikke. Dog kan det være, at de også kommer hurtigere tilbage end som så.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat