Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2012, 14:37   #5
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af einstein Se meddelelser
jeg har skrevet til folketinget og forklaret hvorfor kommunerne bryder loven og foreslået at de laver loven om så det ikke er kommunerne selv der skal afgøre om en person skal have okonomisk hjælp(af kommunen)
En prisværdig tanke - men som du nok selv har gætte, er du op imod store økonomiske interesser, hvorfor din henvendles givet ikke vil flytte ret meget.


Og skulle man sende sagsafgørelserne uden for kommunalt regi, så ville det givet blot medføre, at det bliver kommunale stråmænd/kvinder, der som hovedregel kom til at sidde i den den administrative funktion


Citat:
men jeg har en mistanke om at der er med fuldt overlæg at politikkerne har lavet loven på den måde på grund af politikkernes egen inhabilitet da politikkerne jo også har interesse i at det offentlige sparer penge!!,loven skal altså laves om MEN det er jo forbrydere der laver loven i DK
det er altså ræven der vogter hønsene i danmark ØV!
Lige præcis + man i den lovgivende forsamling "blot" giver rammerne og ladet lakajerne (kommunerne) udføre "det beskidte arbejde" og derfor sluttelig kan stimle sammen ved håndvasken og sige: det er ikke os, der begår lovbrud (og usagt: selv om vi bifalder det!).



Og Einstein (hæhæ) som jeg tidligere har skrevet, så er den gennemsnitlige begavelse i DK estimeret til < 100, hvilket medfører, at der er mere end 50% af danskerne der har en begavelse =< 100 ... hvilket giver frit spil for diverse (herunder politiske) demagoger ...

Og så længe vi ikke har en lov, der ekspilcit gør det strafbart i almindelig "handel & vandel", at den kloge narre den mindre kloge, så er der frit spil på alle hylder ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat