Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2012, 22:29   #2
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
hele problemets kerne

grunden til at kommunerne snyder de syge at naturligvis at de har økonomisk motiv til det og det betyder at forvaltningslovens paragraf om inhabilitet træder i kraft ,konklutionen er faktisk at ALLE kommuner er inhabile i pensionssager da kommunerne har økonomisk interesse i sagens udfald og det er ulovligt i følge forvaltningsloven,,problemet forsvinder altså kun når det ikke længere er kommunerne der skal afgøre om de selv skal punge ud.det svarer næsten til at dommeren spørger en dømt kriminel om han skal have en bøde og derefter lader den kriminelle selv bestemme
her et udpluk.af loven
§ 3. Den, der virker inden for den offentlige forvaltning, er inhabil i forhold til en bestemt sag, hvis



1) vedkommende selv har en særlig personlig eller økonomisk interesse i sagens udfald eller er eller tidligere i samme sag har været repræsentant for nogen, der har en sådan interesse,

2) vedkommendes ægtefælle, beslægtede eller besvogrede i op- eller nedstigende linie eller i sidelinien så nær som søskendebørn eller andre nærstående har en særlig personlig eller økonomisk interesse i sagens udfald eller er repræsentant for nogen, der har en sådan interesse,

3) vedkommende deltager i ledelsen af eller i øvrigt har en nær tilknytning til et selskab, en forening eller en anden privat juridisk person, der har en særlig interesse i sagens udfald


jeg har skrevet til folketinget og forklaret hvorfor kommunerne bryder loven og foreslået at de laver loven om så det ikke er kommunerne selv der skal afgøre om en person skal have okonomisk hjælp(af kommunen)
men jeg har en mistanke om at der er med fuldt overlæg at politikkerne har lavet loven på den måde på grund af politikkernes egen inhabilitet da politikkerne jo også har interesse i at det offentlige sparer penge!!,loven skal altså laves om MEN det er jo forbrydere der laver loven i DK
det er altså ræven der vogter hønsene i danmark ØV!

Sidst redigeret af einstein; 21-08-2012 kl. 22:44.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat