Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2012, 15:01   #13
sopka
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Indlæg: 43
Styrke: 12
sopka er ny på vejen
fleks - fortsat

Hej alle

Tusind tak for alle svar.

Men hvad er RP. Jeg har fået en arbejdsevnevurderingsjournal. Er det den du mener?

Det er min sagsbehandler, der har indstillet mig til fleks, men fleks udvalget vil prøve nye ting hver gang. Så tror ikke jeg har mulighed for at klage, så længe der ikke ligger en afgørelse. I maj fik jeg en mail fra min SB chef (han sad i fleks udvalg sammen med en anden), hvor han skriver, at de har vurderet, at arbejdsprøvning kun skal foretages i den virksomhed, hvor jeg er. Nu er der sket omstruktureringer og udvalget, som nu består af flere personer, vil have mig i arbejdsprøvning et andet sted, selv om det andet udvalg sagde noget andet i maj.

Kommunens fastholdelses konsulent, deres læge konsulent, udtalelse fra neuro/psyk samt fra overlægen på hovedpine klinikken, skriver alle at min erhvervsevne er nedsat i forhold til et hvert erhverv, samt at de ikke kan pege på andre jobfunktioner eller områder, der kan forbedre min arbejdsevne.

Tak for svar omkring færdiggørelse af verserende sager i Kbh kommune. Jeg vil høre om det også gælder for min kommune.

sopka
sopka er ikke logget ind   Besvar med citat