Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2012, 04:09   #14
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Thumbs up Hvad med jernmangel?

Jeg har formentlig haft dette i store dele af mit voksne liv, og det kan man blive voldsomt træt af.

Nu er jeg i "pillealderen"- dvs jeg spiser D3 vitamin (25 mikrogram), fiskeolie, B-vitamin (da min muskelsygdom *kan* give særdeles ubehagelige muskelkramper i overkroppen, -har haft- sov i 3 uger kun 10 minutter ad gangen.. ). Mod kramper kan magnesium være godt. Og så 1 multivitamin.

Baldrian virker ikke godt på mig- jeg bliver enormt sløv/skæv -dagen efter! Men jeg sover ikke hurtigere...

En kop varm kakao før sengetid er faktisk bedre, og afspænding. Jeg bruger en øvelse, jeg lærte som barn: Mine fødder er tunge, tunge, de vejer som bly, mine underben er tunge tunge... Omkring hoftehøjde tager man hænder/arme med- og slutter med nakken og hovedet. Snork...

Men eftersom jeg i årevis led af søvnløshed, så... Nogen gange virker ting. Ro, nedstressning, sort gardin i soveværelset, et varmt bad. At stå op og notere det, der roterer i knolden ned- så'kan papiret bekymre sig!

Og andre gange virker ingenting!

Hov: Motion er godt, men jeg bliver enormt frisk af det, så motion er forbudt i timevis før, jeg skal sove!
Jeg har gået på aftenskole i rygtræning, det var supergodt! Men jeg sov først efter klokken 02.00 om natten!

God bedring! Søvnløshed er lavet af nedern med ekstra nederen!
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat