Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2012, 20:05   #9
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Har det lige sådan, smækkerlækker. Tror det for mit vedkommende mest er følelsen af "svigt", jeg oplever fra samfundet pt. Jeg har gjort ALT, jeg kunne for at være en af dem; en trofast, hårdtarbejdende lønmodtager - men de afviste mig. Jeg var ikke god nok for dem. Opfyldte ikke de krav, de stillede, og kunne derfor ikke komme med til festen. Og nu "beder" de mig om at betale for den. Og det synes de er helt og aldelse i orden. Og kan jeg ikke få pengene til at slå til, der det nok fordi, jeg har brugt dem på øller, som der var en rigmandsfrue, der sagde i tv-avisen til aften... Puh, en maveplasker! Blev godt nok ked af det! De eneste "øller" jeg får, er et par nisseøl til jul...

Og så foreslår EL en milliardærskat, og straks lyder der et ramaskrig, at DÈT går da virkeligt ikke! Det bliver opfattet som personforfølgelse, og vil få ham til at flytte ud af landet... http://politiken.dk/politik/ECE16889...-ud-af-landet/

Jeg fatter bare ikke, hvad der sker for tiden... Ikke andet end, at det også påvirker mig utroligt negativt... Solidaritet kræves åbenbart kun af de fattige og lavtlønnede...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat