Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2012, 14:27   #133
Jonas81
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-06 2012
Indlæg: 82
Styrke: 12
Jonas81 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Mennesker skriver (/ "mener") så meget ... det er selvf. ikke ganske uinteressant i sig selv, men det virkelig interessante, det er baggrunden for det der skrives (/ "menes").

Er den / de præmisser, der konkluderes på universale "sandheder", eller er der blot tale om "tilfældige" forudsætninger, i vildfarelse anvendt som var de "Palle alene i Verden"?

I forlængelse heraf: I visse akademiske discipliner gør man en dyd af at "komme hele vejen rundt om grøden" - kan R-S-SF's "reformer" med "de blå" udfylde en sådan kontekst?


Afslutningsvis: Hvis en person ultimo juni 2012 træder ind i K10's debatforum, er meget velformuleret og akademisk dannet på skrift, bevæger sig udelukkende i den politiske del af K10 og "tæppebomber" fra start med et "reformforsvar" krydret af med et "blåt" islæt, så kunne publikum måske fristes til at konkludere: Det lugter en hel del af bydreng udgået fra det organiserede politiske paradis.
Jeg har læst flere af dine indlæg og jeg har ikke forstået nogle af dem. Men forstår dog hvad du hentyder til i det sidste afsnit du skriver.

Jeg har ingen relationer til noget parti. Er ikke medlem af noget parti og har ikke nogen prædefineret dagsorden. Er dog interesseret i politik, primært fordi jeg er bekymret for fremtidens velfærdssamfund. Så er det på plads.

Men det er da lidt pudsigt, at hvis man har nogle holdninder der indikerer, at ens politiske ståsted er til højre for Enhedslisten, så skal man mistænkeliggøres herinde for at have en bestemt dagsorden.
Jonas81 er ikke logget ind   Besvar med citat