Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2008, 12:02   #44
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 49
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Hej Bettina
Ja også et tillykke fra mig, med pensionen.
Jeg har også haft besøg af en visitator i desember måned, og synes også at det var vildt mærkeligt, jeg er 32 år, gift og mor til 3. Men det var faktisk et rigtig godt møde, hun så mig hjemme og vi fik en rigtig god snak og der blev snakket om alle ting jeg ikke kunne magte, også dem jeg ikke kunne få bevilliget, da jeg har en mand. Men for at have det til at stå i papirerne, det er f.eks vigtigt hvis man søger en §100.
Jeg får idag hjælp til bad hver morgen, fra mandag til fredag, og hjælp til mine piger på 3 og 6 år til påklædning, også fra mandag til fredag. Da jeg ikke var vild med, at skulle få hjælp fra det offentlige system, da jeg gerne vil have indflydelse på hvornår jeg får hjælp om morgen, så jeg også får noget ud af min dag, så kan man vælge de private aktører eller selv ansætte en( hvis man kan finde en), og det gjorde jeg, jeg er så heldig at min søster gerne ville tage tjansen og det fungere helt perfekt for mig.
Hvis jeg var dig så ville jeg de næste par dage, gå og skrive ting ned som du har svært ved i hverdagen, det hjælper til at få det hele med.
Held og Lykke med visitationsbesøget
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat