Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2012, 10:14   #35
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er skuffet over jer der er imod fleksjob i den form som den er idag.....

tror ikke i selv har været i det...det er det bedste der findes et fleksjob..man ka yde noget på den måde ens sygdom afgør..man føler sig noget værd og føler man gir lidt igen

jeg fik ikke den højeste løn - men var virkelig glad for det..glad for der blev taget de hensyn man havde behov for..

de 3 procent har gjort det er blevet ødelagt for 97 procent..det er ikke fair..

jeg ved godt der skal spares..men så må man lave et mere fair loft.måske 35ooo kr for de mere højt lønnet.noget i den stil..bare et foreslag - måske 4o.ooo

jeg tænker også at hvis de er sådan efter fleksjobberne - hvad sker der så ikke når de skal efter kontanthjælpsmodtagerne..det blir ikke sjov

nu skal vi alle huske at det er ok at ha hver sin mening og det skal man respektere - selv om man ikke er enig..jeg respektere fuld ud LUM..michaelh og de andre der ikke har samme mening..det ka vi være lige gode venner for

stribe førtidspensionist

man ka jo altid diskutere hvornår nok er nok...det blir der aldrig enighed om...om det drejer sig om fleksjob.kontanthjælp og ftp pension...det er ikke et let område..der er ligeså mange meninger som der er mennesker..og hvornår er hvad fair

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat