Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2012, 15:04   #24
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chara Se meddelelser


Jeg ved ikke om det er den korrekte måde at gøre det på, men jeg føler virkelig at jeg skal forklare og forsvare alt hvad de skriver og alt hvad jeg selv har af kommentarer. Det bliver ret personligt og ikke særligt faktuelt, da der f.eks. ikke er nogen klar definition af "fysisk krævende arbejde", som min læge har sagt, at jeg ikke kan varetage. I stedet har jeg beskrevet mange af de ting, jeg har svært ved i dagligdagen, da disse ting er fysisk krævende for mig.

Jeg synes godt nok, at det er svært... Til gengæld har de selv brugt termer som "knækkede filmen" og "klaskede fuldstændigt sammen", så et eller andet sted er det ved okay, at jeg skriver det så personligt som jeg gør.
Jeg synes, det lyder rigtig fint, det du gør. I mine lægepapirer står der også nogle steder at jeg ikke kan tåle fysisk krævende arbejde, og jeg har valgt som dig, at beskrive, hvad jeg ikke kan varetage i hverdagen - fx praktiske gøremål i hjemmet, hvor jeg så har pindet det ud, hvad det er jeg ikke kan.
I det hele taget tror jeg bare, at du hver gang du støder på nogeti din rp, som evt. kan misforstås eller tolkes, at du skriver hvordan det faktisk forholder sig. Hellere for meget end for lidt...
frup er ikke logget ind   Besvar med citat