Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2012, 11:33   #127
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er helt korrekt at du ikke må ytre dig om dette emne...her på siden....men det står dig frit for at debattere det andre steder end K10....

Hvorvidt folk er racister eller ej....det aner jeg jo ikke....

Men grunden til at man lige netop ikke må ytre sig om dette emne....det er at det er mig der skal sidde og rydde op i hvad der er racistiske udtalelse og hvad der ikke er....og det har jeg ikke lyst til...

Samtidig så ved jeg at når snakken går på det emne...ja så griber det om sig....og det har jeg simpelthen ikke overskuddet til....

Du er i din fulde ret til at betvivle al det du har lyst til....det skal bare ikke diskuteres her på siden....og du skal dermed ikke opfordre andre til at debattere samme emne...

Dette har intet med at gøre om nogen er racister eller ej.....men om at jeg har besluttet at man ikke skal debattere dette emne...

Det står også tydeligt i reglerne http://www.k10.dk/showthread.php?t=22
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat