Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2012, 15:54   #285
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Flakes, 8 timer første gang - dampe 20 minutter, og oplade den 1 time mere!

Maruus, takker for de søde ord! Spændende du nu også er sprunget med på vognen, glæder mig til at høre mere!

Vi har hele tiden haft et nikotinforbud i Danmark. Grunden er, at de siger nikotin er et lægemiddel og ikke et nydelsesmiddel, derfor må man ikke købe ren nikotin i DK.
Men du må gerne købe det uden for Danmark.
De er ved at udfærdige en lov på området, om det skal være lovligt at købe nikotin på apoteket - men indtil nu har det taget 4 år.....

LUM, jeg har altid spurgt om jeg må dampe, og jeg har fået ja alle steder. Havde jeg fået nej, så havde jeg heller ikke gjort det.
De ENESTE negative jeg nogen sinde har mødt, er dem der tror jeg ryger rigtigt. Men også DE har sagt ''undskyld og hvor er det smart'' efterfølgende..

De e-cigaretter man kan købe i flyet er én gangs cigaretter, og de er meget små - mindre end en almen cigaret.
Den jeg ryger på er 15 cm og der sidder et glas i toppen som kan knækkes så e-ciggen rent faktisk KAN bruges som et yderst effektivt stikvåben - det var ikke en fætter jeg ville lægge i hånden på en terrorist. Så jeg forstår godt sikkerheden.
Og som du siger, så kan de mest fantasifulde og ondsindede, garanteret også skjule noget i selve batteridelen, eller gøre brug af noget ætsende væske......mulighederne er mange.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat