Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2012, 09:42   #17
KirstenJV
Elsker at være her på K10
 
KirstenJVs avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2011
Lokation: Vejle
Indlæg: 75
Styrke: 13
KirstenJV er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Underligt nok, kan jeg jo sagtens sige at jeg føler, at du var een af de god troende herinde for det fornemmer man jo hvis man har været herinde et par år og fulgt med. Det koster at være i systemet, specielt hvis man er gift og samlevende, det kan vi jo også se på Kandelsdorff som jeg ser konstant kæmpende ligeså.

Det er enten eller, enten er man med på systemets præmisser og kæmper/arbejder med disse ellers er man ikke.

Jeg har fuld respekt for dem der "pakker sig" og bakker ud "før tid".

Jeg går videre, jeg kæmper ikke, jeg prøver at hjælpe min sagsbehandler (hvem det så nu end er) med at finde vejen til løsningen af min sag, for sådan skal vi jo også se på det Vi er jo ikke politikkere he, he!!

Kirsten JV, for det første skal du jo være bevidst om det er dig der er herre over din egen situation, der kommer ikke nogle og "samler dig op". Når du så efter en del tid, forhåbenligt har ramt bunden, så er der heller ikke nogle der kommer og "fejer'" dig op, desværre. Mit bud er at kæmpe videre i det omfang du magter, mangler du hjælp til bl.a. §§ så spørg ikke mindst herinde;-)
Som sagt, at aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere. Jeg er tømt for forslag og ideer, til hvad der kan ske.
Så bunden, ja den syntes jeg er ramt.
__________________
~ MOR ~
KirstenJV er ikke logget ind   Besvar med citat