Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2012, 07:30   #19
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Experimental Se meddelelser
Sådan lige for at nævne det.. så opgøres både FPI og Inflation uden man indregner omkostningerne til husleje, varme, el .. og som i ved er det jo netop de ting der er steget mest og vil stige mest fremover. Det vil løbende udhule alle disse sociale ydelser til 0,- kr i realværdi. I 2016 vil man formodentligt også lave yderligere voldsomme nedskæringer da budgettet jo naturligvis ikke vil holde når man har givet skattelettelser til den offentlige sektor, som man så tilsvarende skal betale mere for at have ansat, og får mindre indtægter i skat og afgifter da det også nedsætter omsætningshastigheden i penge betydeligt da den likviditet mestendedels vil blive placeret i mursten og andre investeringer der intet afkast giver jf uafskrevne tab i bankerne. Tilsidst vil jeg så nævne at Rentefradrag/Ejendomsværdiskat -> Pensionsordnings arbitragen vil fortsætte og tilsvarende skabe et strukturelt underskud. Der er jo lidt en forskel på nuværende 50 mia (x2 pga pensionsfidusen) i skattefradrag og 500 mia (x2 ) ved en tidobling af nuværende flextumbeniveau. Det er omkring de 6% i rente..

Summa Summarum: Vi taler en forringelse på umiddelbart 50% og derefter en løbende udhulning til 0,0% så man har afviklet alle sociale ydelser til vand og brød.

Så jo.. de omvæltninger der vil komme i de næste 10 år er større end.. reformationen. Lær at leve på gaden før der kommer for meget konkurrence. Final Advice!

Ha ha ha det var dog godt nok den værste gang vås jeg har hørt længe ...især den med "skattelettelser til den offentlige sektor"

Tak for et humoristisk indslag du har lige reddet min dag ....det er ikke kun sygdom og pension her på K10 ...rart at se at der er nogen der har bevaret humoren

Da jeg læste det første gang troede jeg rent faktisk at du mente det du skrev ....jeg måtte lige læse det en gang til for at se komikken
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat