Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2012, 09:40   #209
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*lol* stakkels dig at bussen bare sådan kørte fra dig nu du kæmpede sådan for at nå den (havde det ikke været en ide at gå hjemme fra lidt før ) men nu en meget sjov beskrivelse... og nu griner jeg så igen af alle andre, dejligt med et billigt morgen grin

Den med duftene... jeg er ved at løbe tør for juice *skriiig* og kan ikke fordrage det med tobak og vores leverandør har ikke andet... paniiik hvad gør man så?? jo man sparer (og havde ellers kun røget 2 alm der ved midnats tis hvor jeg opdagede at der var grund til panik) og ryger alm, nu man alligevel har.... øhe havde 2 hele pakker liggende, alt i mens man i sit stille sind har en trang til at løbe ud og overfuse postbuddet ud for at postvæsnet lige nu virker til at være ekstrem langsomt (vi har bestilt mere over nettet, vil skyde på at vi har det mandag eller tirsdag)

Inden jeg gik i paiiiiik, fik jeg lige en tur på scooteren (ikke anbefales værdigt med hold i ryggen og da slet ikke de forbandede fart-bump, det er IKKE sundt, men hvis jeg havde haft en flue inden for hjælmen er jeg sikker på den har syntes det var vældig morsomt, bump AV!, der kommer et bump, åh nej.... AV! både ud og hjem)
Nå på den her lille 20 min meget meget bumpede tur (og jeg som ikke kan mindes der var så mange bump) kommer jeg forbi et sted... hvad er det for en lugt??? god var den ikke, den var ikke dissideret grim som ko-møg (er opvokset med grise, så den lugt kan jeg bedre med *ss*) men jeg nød den absolut heller ikke.

På turen hjem kommer lugten naturligvis igen, jeg har ikke fundet ud af hvad det var for en lugt, for jeg kan slet ikke mindes at jeg har lugtet den før, men den fik mig i hvert fald til at ærge mig over at min første oplevelse med lidt bedre lugtesans skulle være lidt øv.

Og apropos... lige nu ryger jeg en alm, min yngste datter ligger i sengen og ser tv... moooar hvad er det der lugter, meget meget FLOVT må jeg jo svare at det er røg, tænk sig selv hendes lugtesans har allerede ændret sig, og det er altså ikke fordi her er luftet totalt ud for tobaks lugt, og askebægerene står stadig fremme, så nu er jeg bare ENDNU mere træt af at jeg panikker over juicen, er jeg heldig er der 1½ tank tilbage, og i går røg der 1½, ØV.

De 2 store er faktisk også begyndt, mor sluk det l*rt det stinker tag den anden i stedet for, især ham på 9 er MEGET bevist om at smøger er noget giftigt stads og at e-cigs, måske nok ikke er direkte sunde, men absolut bedre end alm, og han smider det i hovedet af mig konstant (han hans helt egen kærlige måde forsøger han nærmest desperat at motivere mig til at ligge de alm helt) så er det ikke videre fedt at panikke på den her måde og faktisk også smadder synd for ungerne.

Det fede er så, at når jeg tager et sug damp, smager det altså bare bedre, så nu nyder jeg det endnu mere end jeg har gjort de sidste par dage ... intet er så skidt at det ikke er godt for noget, og måske det er den omgang panik her der vil få mig til at gøre en ekstra indsats for at smide den der forbistrede morgensmøg, jeg bare er SÅ glad ved??

Guuu se den fordel med at man ikke liiige skal ryge færdig eller skodde (hvilket jeg HADER, jeg hader skodder) den havde jeg slet ikke "set" måske fordi jeg bare går her hjemme?? men selv her er det da en fordel, ungerne må s q da nyde ikke at få røg i hovedet hele tiden.

Er der for øvrigt en eller anden med lugtesans *gg* som kan fortælle mig... hvis nu vi sider i bilen og bække damper æble, dampen lugter jo så en smugle af æble (hellere det end røg) men med røglugten sætter den sig jo i ALT, gør duftene fra dampene også det, altså vil en ikkeryger kunne lugte på fx ungernes tøj, når vi kommer frem efter fx en times kørsel/dampning, at de lugter let af æble??

Jeg spørger fordi jeg tænker at hvis det er tilfældet, er det jo intet problem lige at tænke over hvilken lugt man sender med sine unger, lige netop frugt-lugtene kunne jeg forestille mig er de mest behagelige for andre at lugte til, for langt de fleste mennesker kan lide den der sødme der er i frugt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat