Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2012, 20:13   #9
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Du er i hvert fald IKKE ADD´er du er ADHD`er du er jo hyper quinde *gg*

Dog den med at læse en bog, har ikke meget med ADHD at gøre, vi har en evne til at hyperfokusere, den er ret genial faktisk, vi kan lukke hele verdenen ude og side i timevis og nulle med en opgave, det kan sagtens være en bog, det kan også være alt mulig andet, og den evne forvirre ofte vores omgivelser for hvorfor kan vi ikke finde ud at læse den bog vi får udleveret af en lære, men godt gå på bib og finde en langt svære og tykkere bog ogfå den læst på få dage??
Det der ligger i det er interessen ;

Pedro om du er ADHD´er eller ej kan faktisk være af end og meget stor betydning for de andre diagnoser du har, men hvis du som sådan ikke føler dig generet af det så er der jo heller ikke den store grund til at gøre noget ved det *ss*
Åh Lum! Jeg fløj bare lige op uden, at tænke mig en disse om. (Gør jeg ofte)
Det var netop det der med, at læse en bog, huske og forstå den- det der med at se en film-huske, koncentrere sig og forstå den, der ramte mig lige på kornet.
Nu bliver jeg 55 her i juli . Jeg har været, lad mig kalde det anderledes end de fleste siden 14-16 års alderen.

Jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har set en film, uden at være oppe på gulvet indtil flere gange eller ude i køkkenet. Til stor ophidselse for mine drenge, som til tider har været på vej til at sidde i loftet af bare irritation, over at jeg aldrig fulgte ordentlig med.

Jeg har grædt og grædt i rigtig mange år, fordi jeg aldrig kunne følge handlingen i en film, eller bare fastholde fokus. Jeg har følt mig MEGET dårligt begavet.

Kan huske, da jeg var ung, og ofte skulle se film sammen med venner og bekendte, ja så var h****** løs i laksegade, hvis en af Dem, havde været på toilettet, og så efterfølgende spurgte til den videre handling i filmen.
Jeg havde så altid lige et svinke ærinde ud af stuen, for at undgå referat af filmen, for det kunne jeg sateme ikke.

Har heller aldrig kunnet genfortælle en bog. Jeg sprang fra A til Z, og der var hverken hoved eller hale i noget af det.

Men om det er Add eller ej, ja det ved jeg så ikke. Jeg har personlighedsforstyrrelser, angst, kronisk depression samt en lille smule OCD.
Sisdtnævnte er dog ikke så udbredt længere efter jeg er blevet gammel og grå.

Knuz Pedro

Sidst redigeret af Pedro; 20-06-2012 kl. 20:18. Årsag: Staver som en brækket arm ;)
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat