Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2012, 12:29   #74
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er ikke den mega store forskel på 1100 og 1300 batterierne, forskellen ligger mere i, at det lavere 1100 batteri, skal oplades hurtigere end 1300....men der er ikke mange timer til forskel.

Jeg damper også stadig på mit gamle 650 en hel dag af gangen, så på sit 1100 kan man dampe ca dobbelt så længe - måske to dages tid uden opladning.
Men det er jo ofte lige meget, for som regel har man to batterier, så man har jo altid et frisk opladet. Er man bange for at løbe tør så kan man købe en ''life line'' så kan man dampe mens den oplader. det har jeg så aldrig været udefor, men det er jo smart til dem der kun har ét batteri.....

Og alle dele plejer at passe sammen, bare sørg for at købe grej til 510 gevind (det er næsten ALT grej og tilbehør), så det er faktisk nemt nok....
Der plejer også at stå, hvis en del fx ikke duer til 510'ere (så kan man købe et ekstra gevind der kan skrues på), og så kan man dampe dét også....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat