Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2012, 21:16   #46
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg vil HELT KLART anbefale dig CE4 vision!! Der får du altså mere damp for alle pengene, og så slipper du for alt bøvlet med atomizere der brænder af......

- altså jeg håber de nye dampere kommer ind og melder tilbage!!!

Hov glemte forskellen:

Ego-T, der fylder man væske i mundstykket, og der kan ikke være ret meget væske i, så man skal fylde på ofte. Atomizere (der hvor glødetråden sidder), brænder hurtigt af - jeg kan suge sådan en flad på et par dage. Atomizeren skal renses dagligt, pustes fri for væske og lige tørres godt af, for ikke at give brændt smag.....
Den KAN godt lække en smule, give lidt snask i munden og fedtet rør. Mundstykket skal også skiftes ofte, for netop at undgå lækage.

CE4, kører af sig selv. Den rummer meget væske, og en tank fuld svare ofte til en dags forbrug (alt efter hvor meget man damper). Den er let at fylde op, og tanken holder gerne et par uger - så den er også billigere i drift.
Og så lækker den ikke, og er nem at have i tasken/lommen mm.
Men man skal lige tjekke med forhandleren om den væske man køber til, ikke ødelægger tanken!!

Sidst redigeret af Ninja; 12-06-2012 kl. 21:27.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat