Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2012, 08:32   #8
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Al kommunikation med kommunen skal foregå på skrift, så der er beviser på den.

skriv en mail til din sagsbehandler, at:

"Som du ved har jeg det meget dårligt psykisk, og jeg er derfor ikke helt klar i hovedet.

Jeg har fået forskellige informationer, og er utryg ved hele situationen, så vil gerne trække min ansøgning om førtidspension på §17 tilbage omgående.

Jeg har brug for at snakke med min psykiater om hvad der sker, og kan ikke overskue mere lige nu, jeg er bange for at knække helt.

venlig hilsen

Navn Navnsen
boligvej nummer dut
postnummer dat. "


Oceania - det er MEGET vigtigt, at du skriver PRÆCIS således, så det klart fremgår, at det er noget du simpelthen ikke kan /er i stand til, lige nu, psykisk.

Det kan man som udgangspunkt ikke straffe dig for.

(Der kan altid ske magtmisbrug fra sagsbehandlerens side, men så har du i det mindste meldt klart ud hvor du står.)

Og få så din psykiater og evt. læge til at hjælpe dig videre frem - det er vigtigt du har dem med, og at de støtter idéen, fordi de heller ikke ser andre muligheder for dig.

Vil dog indskyde, at selvom livet kan se meget sort ud med depressioner og angst, er det IKKE nogen dans på roser at leve på pension.

Det er/kan være, et mere tomt, ensomt og intetsigende liv uden fremtidsperspektiver, end du på nogen måde kan forestille dig lige nu.

Det bør derfor være den absolut sidste udvej.

Forsøg i stedet at få hjælp til at bearbejde dine psykiske problemstillinger - jeg kan love dig, at der er en del muligheder i dag.

Og at tingene - selvom det ikke virker sådan når man står på bunden af hullet - KAN blive bedre.

Sidst redigeret af L.S.; 08-06-2012 kl. 08:35.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat