Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2012, 15:00   #57
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 14
viggo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jamen jeg elsker ALT ved Matador, synes det er vildt hyggeligt at se de forskellige hjem, indretningen, tøjet, møblerne, billederne på væggene - hele stemningen tiltaler mig, og jeg kan tit drømme om at have sådan et køkken som Lauras (og have en Laura), eller at kunne tage ud et sted som Kathrine og Oluf Larsens på landet..

Den serie er simpelthen så gennemtænkt, og jeg synes den holder endnu, fordi den er et stykke historie man lige som kan træde ind i og deltage i....

Jeg plejer at gense den hver jul. Der er 24 afsnit og jeg starter med et afsnit 1 December, og slutter med nr 24 den 24'ende December, så den er nærmest blev en form for julekalender for mig..

Her for et par år siden fik jeg også en sjov julegave af min søn, han havde købt en kaffekop m underkop, flødekande og sukkerskål i Blå vifte, det stel de drikker kaffe af hos familien Varnæs - så når jeg ser Matador, så sidder jeg rigtig med min kaffekop og er med
Min søn havde kun råd til én kop med sukkerskål og flødekande, hahahahaha.....men rigtig sød tanke.
Det er meget længe siden at jeg har set den, måske skulle jeg købe den
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat